کوچینگ برای توانمندسازی حرفه ای زنان

اگر زندگی یک هلیکس باشد، یعنی یک فنر جمع شونده که هر چه جلوتر می ریم شعاعش کمتر می شود، من در هر دور این هلیکس یک جایی می رسم به توانمندسازی زنان. از ۲۰۱۴ که با دستادست آشنا شدم تا جریانات پارسال، هر چند سال یکبار این موضوع برایم تبدیل به دغدغه ای جدی شده. در یکسال گذشته این سومین بار است که به این بخش از دایره رسیده ام و انگار که این بار خودم به اندازه کافی توانمند هستم که بتوانم به آزاد شدن توانمندی های دیگر زنان کمک کنم. آخرش رسیدم به توانمند کردن زنان برای دستیابی به جایگاه های مدیریتی. چون باور دارم تنها با حضور زنان در حوزه های مختلف تصمیم سازی و تصمیم گیری است که می توان آینده ای عادلانه تر برای دختران این سرزمین به وجود آورد.
این بار ابزارم کوچینگ است. می خواهم که با این ابزار قدرتمند، زندگی حرفه ای و پیشرفت شغلی زنان را تسهیل کنم. باور دارم که ما زنها باید به هم کمک کنیم تا بتوانیم بر موانعی که بر سر راه پیشرفت حرفه ایمان و دستیابی به فرصت های رشد برابر با مردان وجود دارد غلبه کنیم. امیدوارم بتوانم به سهم خود در این راه گام موثری بردارم و سنگی را از جلوی پای زنان دیگر سرزمینم کنار بزنم.

پی نوشت: اگر زنی را می شناسید که فکر می کنید برای حرکت موثرتر در مسیر شغلی اش بتواند از کوچینگ کمک بگیرد ممنون می شوم مرا به او معرفی کنید.

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.