تولدت مبارک… با چند روز تاخیر

روز تولدم گذشته. اما هنوز اتفاقی نیفتاده که احساس کنم مثلا متولد شده ام؛ اتفاقی که برایم تازه باشد؛ اتفاقی که بتواند بشود شروع یک سال تازه و یک تجربه تازه. سعی کردم تمرکزم را بیشتر کنم روی درس و کار و وقتم را کمتر هدر بدهم. همان روز اول رسیدم به چیزی که می خواستم. فهمیدم مشکل از خودم بود که نمی خواست؛ اگر می خواست می شد. حالا… دارم تمرین می کنم  که کمتر حرف بزنم؛ کمتر مداخله کنم؛ کمتر حضور داشته باشم. دارم تمرین می کنم که اینقدر «زیاد» نباشم. نمی شود. یک جا که جلویش را می گیرم از یک جای دیگر می زند بیرون. یک انگشتر به شکل رز سیاه به انگشتم کرده ام. چیزی که نمی شود ندیدش. مثل خودم. برای اینکه جلوی چشمم باشد و مدام به یادم بیاورد که بعضی وقتها زیاد و متفاوت حضور داشتن بد است؛ بعضی وقتها بهتر است آدم «نباشد» تا اینکه «زیادی باشد». روزی که این را یاد بگیرم قطعا متولد شده ام.

* این «ت» برمی گردد به وبلاگ. من هنوز متولد نشده ام.

10628215_10152914625174614_40496552871176964_n

این نوشته در یادداشت های روزانه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

16 دیدگاه دربارهٔ «تولدت مبارک… با چند روز تاخیر»

  1. شیوا دالان بهشت می‌گوید:

    مبارک باشه عزیزم .

  2. زری می‌گوید:

    سلام. تولدت مبارک باشه! راست میگی قبلا گفته بودی متولد هشتم هستی پس با تاخیر مبارک باشه! عتیق جان اینکه خواسته باشی عادت هایت را عوض کنی قابل قبوله ولی به نظرت واقعا وقت هدر دادن بودنه؟ من هم خیلی وقتها فکر میکنم زیادی وقتم را حروم میکنم و به طور ارادی منش ها و رفتارهام را کنترل میکنم ولی واقعا نمیدونم هدر دادن بودنه یا به هر حال زندگی ام اون مدلی بوده؟! در هر صورت با تغییرات موافقم. خوش باشی

    • عتیق می‌گوید:

      مرسی از لطفت. ممنونم.
      منظورم از هدر دادن وقتی نیست که برای آدمها گذاشتم. حتی وقتی نیست که سر گیر دادن به خودم تلف کردم. منظورم شکلشه. می تونست یه جور دیگه باشه. می تونست یه جوری باشه که با صرف وقت کمتر نتیجه بهتری به دست بیاد.

  3. عسل می‌گوید:

    تولدت مبارک خانوم

    از عمق نوشته هات و توجهی که به خودت و رشدت داری خیلی لذت میبرم…

  4. مریم می‌گوید:

    منم این روزها در حال تغییرم ، نوشته هاتون حال آدمو خوب می کنه

  5. سمانه می‌گوید:

    هنوز خاموش میخونمت!
    تولد تولد تولدت مبارک!
    به نظرم شما یکم زندگی رو به خود ت سخت میگیری!
    قبلا هم باهم صحبت کردیم شما گفتی من هرروز تغییر می کنم وومنم گفتم برعکس شما من از شخصیت خودم راضی هستم والبته باید یکسری تغییرات در زندگی انجام بدم ولی هر شب تغییر کردن اصلا!
    موفق باشی!

  6. سام می‌گوید:

    تولدت مباررررررررررررررک. الهی صدساله شه. انگشترتون خیلی بانکمه. راستی من هنوز هستم ها فقط یادم میره گاهی نظر بذارم. موفق باشی گلم. دختر گلت رو ببوس

  7. سمانه می‌گوید:

    چه انگشترای عجیبی!
    به به ،چه خونه ایرونی به نظرمیاد.
    چه خوبه جدیدا عکس میگذاری،چند وقت پیش عکس خودتونو به همسرم نشون دادم ومیگم می بینی چه خانومی هستن هم حجاب داره هم تحصیلات عالی هم مادره هم در ناف اروپا داره زندگی میکنه!
    موفق باشی

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.